Είναι εύκολο να κάνετε το δικό σας βιοντίζελ;

To  βιοντίζελ είναι μια καθαρή καύση βιοκαυσίμων που παράγονται από εγχώριες ανανεώσιμες πηγές, όπως τα χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια, ελαιούχα φυτά, όπως η ελαιοκράμβη, ή αχρησιμοποίητα φυτικά έλαια. Είναι βιοαποικοδομήσιμα, μη τοξικό και ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα και επειδή έχει 80% λιγότερες εκπομπές από ό, τι ορυκτό ντίζελ, μειώνει δραματικά τη ρύπανση. Είναι φθηνό και εύκολο να παράγουν στο σπίτι και είναι ασφαλές για χρήση σε οποιοδήποτε πετρελαιοκίνητο όχημα χωρίς οποιεσδήποτε τροποποιήσεις στη μηχανή σας.

Είναι εύκολο να κάνετε το δικό σας βιοντίζελ;
Παίρνετε το καμένο λάδι από το τηγάνι, προσθέτετε μεθανόλη και καυστική σόδα, περιμένετε ένα 24ωρο και μετά γεμίζετε με τη μάνικα το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου σας με καθαρό πετρέλαιο!  Αυτή είναι η συνταγή για χιλιάδες καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη, παράγοντας οικολογικά και πάμφθηνα καύσιμα.
Το “σπιτικό” πετρέλαιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε λέβητες αλλά και πετρελαιοκίνητα οχήματα, καθώς δεν διαφέρει σε τίποτε από το συμβατικό ντίζελ, παρά μόνο στην τιμή: 1,40 ευρώ στο βενζινάδικο, 0,22 ευρώ στο σπίτι! 
Στο “μαγειριό” του Flued-pod
To fluel-pod παράγει έως 100 λίτρα καυσίμου την ημέρα, ενώ το μοντέλο fluel-pod2 έως 50 λίτρα την ημέρα. Πώς; Γεμίζοντας τη δεξαμενή με 100 λίτρα χρησιμοποιημένων ελαίων και λιπών, 16 λίτρα μεθανόλη (την προμηθεύεται κανείς από βιομηχανίες χημικών) και μερικά γραμμάρια καυστικής σόδας, που λειτουργεί ως καταλύτης. Το μίγμα ζυμώνεται για ένα 24ωρο και στο τέλος της διαδικασίας παράγεται βιοκαύσιμο και ως υποπροϊόν γλυκερίνη. Το fluel-pod2 μάλιστα διαθέτει και μάνικα για να μπορεί ο χρήστης να γεμίσει απευθείας το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου του. Κοστίζει περί τα 4.500 ευρώ, και με δεδομένο ότι η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης είναι 1,40 ευρώ μπορεί κανείς να κάνει απόσβεση σε δύο μήνες! Όσο για το κόστος παραγωγής του καυσίμου, κυμαίνεται από 22 έως 25 λεπτά του ευρώ για κάθε λίτρο, με βάση το κόστος της μεθανόλης και το μέσο κόστος αγοράς των τηγανελαίων. 


“Σε αντίθεση με το fluel-pod, τα συνήθη συστήματα που υπάρχουν στην αγορά χρησιμοποιούν δύο και τρία βυτία που πιάνουν πολύ χώρο, η διαδικασία παραγωγής είναι περίπλοκη και χρονοβόρα ενώ ο χρήστης έρχεται σε επαφή με τα χημικά” .
  • Το βιοκαύσιμο που παράγεται μέσω αυτής της διαδικασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο αλλά και για λέβητες θέρμανσης, ατομικούς, σε πολυκατοικίες, ξενοδοχειακές μονάδες κλπ.
  • Η συσκευή παραγωγής μπορεί να τοποθετηθεί σε μια γωνία στο υπόγειο ή την αυλή.
  • Για την παραγωγή βιοκαυσίμου για ίδια χρήση δεν απαιτείται άδεια παραγωγής από το υπουργείο Περιβάλλοντος - εκτός αν πρόκειται να γίνει μεταπώληση.
  • Αν το λάδι από το τηγάνι σας δεν είναι αρκετό, μπορείτε να απευθυνθείτε στο... γυράδικο της γειτονιάς σας. Τα εστιατόρια αναζητούν τρόπους να ξεφορτωθούν τα καμένα λίπη και έλαια, καθώς απαγορεύεται να τα διαθέτουν στις αποχετεύσεις τους.
  • Το βιοντίζελ που παράγεται δεν είναι τοξικό, δεν αναφλέγεται εύκολα (στους 125 βαθμούς Κελσίου έναντι 50 βαθμών για το συμβατικό) και άρα είναι ασφαλέστερο.
Κάνοντας βιοντίζελ με το Fuel Pod δεν είναι πιο δύσκολο από το να κάνετε το σπίτι-παρασκευάζει κρασί ή μπύρα. Παρέχουμε πλήρεις οδηγίες λειτουργίας, πλήρης εκπαίδευση, καθώς και Τεχνική Υποστήριξη τηλεφωνική γραμμή για όσους κάνουν την πρώτη τους παρτίδες των καυσίμων.
 Τονίζουμε επίσης την προσοχή στον έλεγχο του πετρελαίου και κάθε βήμα της διαδικασίας παραγωγής για να εξασφαλίσει ότι τα καύσιμα που κάνετε είναι με σταθερά υψηλή ποιότητα.
Τι χρειάζεται για να κάνει το βιοντίζελ;  Θα χρειαστείτε ένα αποτελεσματικό επεξεργαστή, η τιτλοποίηση εξοπλισμού διάγνωσης και μεθανόλης επιπλέον μεθυλικό νάτριο, ή καυστική σόδα. Μπορούμε επίσης να εφοδιασμού δεξαμενές αποθήκευσης, τα δοχεία, αντλίες παράδοσης και οποιαδήποτε άλλα στοιχεία που μπορεί να χρειαστείτε.
Πόσο θα κοστίσει;  Ένα λίτρο βιοντίζελ για το αυτοκίνητό σας, ή κεντρική θέρμανση μπορεί να κοστίσει τόσο λίγα όπως 15 πένες ανά λίτρο, εάν παίρνετε τα λαχανικά (input) λάδι δωρεάν. Αυτό περιλαμβάνει το κόστος των χημικών ουσιών (μεθανόλη, μεθυλικού νατρίου) και της ηλεκτρικής ενέργειας για οικιακή κλίμακα παραγωγής. Οι εν λόγω χαμηλό κόστος μπορεί να σας επιτρέψει να ανακτήσει το κόστος της μονάδας σας FuelPod πολύ γρήγορα.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το βιοντίζελ στο αυτοκίνητό μου / φορτηγό / φορτηγό και θα επηρεάσει τις επιδόσεις της;   Οι πελάτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν βιοντίζελ σε μείγματα μέχρι και 100% σε κάθε ντιζελοκίνητο όχημα και οι επιδόσεις του δεν θα επηρεαστεί για όσο διάστημα έχετε ακολουθήσει τις σωστές διαδικασίες. Η ποιότητα του βιοντίζελ που κάνετε είναι τόσο υψηλές όσο η επιμέλεια στη διαδικασία. Σε αντίθεση με εκείνες που χρησιμοποιούν άλλα συστήματα, οι πελάτες μας να γνωρίζουν καλά τη σημασία της σωστής και ασφαλούς δοκιμή των ελαίων, χημικών και καυσίμων.
Προβλήματα μπορεί να προκύψει εάν η δοκιμή του πετρελαίου είτε πραγματοποιείται σωστά (ή χειρότερα, δεν γίνεται καθόλου), όταν γλυκερόλη καταλοίπων και μεθανόλης μπορεί να μπλοκάρει μπεκ και τα φίλτρα, τα μέρη της αντλίας ζημιές και «αιτία» gumming. Η τήρηση των σωστών διαδικασιών θα διασφαλίσει ότι αυτό δεν τίθεται.
Το βιοντίζελ λειτουργεί καλά σε κάθε κινητήρα ντίζελ με μικρή ή δεν τροποποίηση του συστήματος καυσίμου. Στην πραγματικότητα, με τη χρήση βιοντίζελ μπορεί να παρατείνει για διάρκεια ζωής του κινητήρα σας, και κατά 50% έναντι των παραδοσιακών ορυκτών καυσίμων, διότι αφήνει ουσιαστικά δεν κοιτάσματα άνθρακα, μειώνοντας την τριβή και την τριβή.
Ως βιοντίζελ έχει ένα διαλύτη αποτέλεσμα, καθαρίζει τον κινητήρα στο εσωτερικό και απελευθερώνει τις καταθέσεις που έχουν συσσωρευτεί στις δεξαμενές καυσίμων και σωλήνες από προηγούμενες ντίζελ αποθήκευσης. Οι καταθέσεις αυτές μπορούν να φράξουν τα φίλτρα σας, όταν αρχικά να μεταβείτε σε βιοντίζελ, γι 'αυτό προτείνουμε ότι πρέπει να αλλάξει μετά από μια εβδομάδα από την αρχική χρήση.
Θα κάνει το βιοντίζελ μυρωδιά αυτοκίνητό μου σαν ένα τσιπ κατάστημα; Όχι, δεν έκανε σωστά το βιοντίζελ δεν έχει καμία μυρωδιά όταν χρησιμοποιείται. Αυτή η παρανόηση οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν ρίχνει αχρησιμοποίητα φυτικό λάδι κατευθείαν στο καυσίμου δεξαμενή του οχήματος τους, που είναι εξοπλισμένα με ένα προ-θέρμανση. Όπως και η μυρωδιά, αυτό προκαλεί gumming και μπλοκάρισμα κινητήρα. Επίσης, δεν είναι οικονομικά αποδοτική ως-θερμάστρα μετατροπή προ επιτρέπει μόνο ότι μόνο όχημα να τρέχει σε φυτικό έλαιο, ενώ το βιοντίζελ μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα σε οποιοδήποτε πετρελαιοκίνητο όχημα, που δεν χρειάζεται για την μετατροπή του κινητήρα.
Μπορεί σωλήνες ζημιές μεθανόλη και αντλίες;  Ως βιοντίζελ έχει ένα ελαφρώς υψηλότερο διαλύτη δράση από το πετρέλαιο από ένα γκαράζ, μπορεί να προκαλέσει βλάβη στις γραμμές του καυσίμου από καουτσούκ και αντλία σφράγιση εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται σε οχήματα που έχουν κατασκευαστεί πριν από το 1995 και τη χρήση με τα οχήματα της ηλικίας αυτής είναι, επομένως, δεν συνιστάται. Δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, σε κάθε οχήματος το οποίο κατασκευάζεται από το 1995 - οι οποίες χρησιμοποιούν συνθετικών ενώσεων.
Υπάρχουν δύο μοντέλα της fuelpod ® φάσμα από την Πράσινη Καυσίμων - ο ασφαλέστερος τρόπος για να παράγει υψηλής ποιότητας βιοντίζελ στο σπίτι. Και τα δύο παρέχονται ως πλήρη συστήματα και έχουν ελάχιστο κόστος λειτουργίας, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.